Winkelwagen
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Klantenservice

Wat kunnen we voor je doen?
Neem contact op
* Verplichte velden
Neem contact op
  • Bel ons 0854013486
  • Adres Oosterwoldseweg 2C, 8433PV te Haulerwijk
Veelgestelde vragen

1 BESTELLING PLAATSEN

Helemaal blij met de sieraden die je gekozen hebt? Top!! Volg de volgende stappen om je bestelling daadwerkelijk te plaatsen.

  • Stap 1: winkelmand

Plaats je gekozen sieraden in je winkelmand door op de button ‘winkelwagen’ bij het product te klikken. Je sieraden verplaatsen zich automatisch naar je winkelmandje.

  • Stap 2: vul je gegevens in

Heb je al je sieraden in je winkelmand, klik dan rechtsboven op je winkelmand om vervolgens door te kunnen gaan in het proces. Je komt op een overzichtsscherm waarin je al je persoonlijke gegevens kunt invullen. Ben je ingelogd? Dan staan je gegevens automatisch al in het scherm. Check je gegevens zorgvuldig, voordat je je bestelling plaatst.

  • Stap 3: bezorgen

Na het invullen van je gegevens kun je kiezen voor de bezorg optie. Kies voor een envelop, brievenbus pakketje of pakket. De kosten voor het type verzending staan aangegeven in het scherm.

  • Stap 4: betalen

Vervolgens kies je de betaalmethode die jij graag wilt gebruiken. Wil je meer weten over de betaalopties?

Wil je een kortingscode toepassen? Dat kan je doen door deze rechts in je scherm in te vullen. Klik op toepassen en je korting wordt verrekend. Let op! Kortingscodes kunnen niet achteraf verrekend worden!

  • Stap 5: het plaatsen van je bestelling

Nu heb je alles gedaan om je bestelling te kunnen plaatsen. Vink alleen nog even aan dat je de algemene voorwaarden accepteert om je bestelling echt definitief te maken. 

Jouw bestelling wordt geleverd in een mooi My Unique Style doosje. Sommige sieraden zoals enkelbandjes leveren we in een kleurrijk zakje. Wat My Unique Style uniek maakt, is dat wij bij elke bestelling een leuk inspiratie kaartje doen speciaal aan jou gericht en handgeschreven door ons. Hoe leuk?

Betalen kan via Ideal (internetbankieren), Afterpay (achteraf betalen), via overschrijving, Paypal, creditcard, Fashion Cheque etc etc. Wil je meer informatie over onze betaalmethodes? Klik hier.

Heb je je ingeschreven voor onze nieuwsbrief, maar heb je de kortingscode niet ontvangen? Waarschijnlijk is deze in je spam beland of je hebt een onjuist e-mailadres ingevuld. Heb je dit beide gecheckt en is dit niet het geval, mail dan naar [email protected] en we helpen je graag verder!

Wat jammer! Ons advies is om je in te schrijven bij het product op de website. Als we het sieraad terug op voorraad hebben, krijg jij meteen een mailtje. Zo ben je de eerste die vliegensvlug je favoriet kan scoren.

Waarschijnlijk heeft net iemand voor jou het laatste item afgerekend. Helaas ben je dus net te laat. Heel zuur, maar schrijf je vooral even in bij het product, dan krijg jij meteen een mailtje wanneer het sieraad weer terug op voorraad is.

Je kunt een giftcard verzilveren door de code die je hebt ontvangen in te vullen bij het vakje kortingscode in de winkelwagen of tijdens het afrekenen. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, kun je ons een mailtje sturen naar [email protected].

Je kunt een kortingscode verzilveren door de code die je hebt ontvangen in te vullen bij het vakje kortingscode in de winkelwagen of tijdens het afrekenen. Mocht je hier verder nog vragen over hebben, kun je ons een mailtje sturen naar [email protected].

Het komt wel eens voor dat onze bevestigingsmail in je spam terecht komt. Check dit allereerst even. Tevens kan het zijn dat jij per ongeluk een fout e-mailadres hebt opgegeven waardoor onze mail niet bij jou aankomt. Normaalgesproken kun je er gewoon vanuit gaan dat je bestelling prima is doorgekomen. Mocht je toch twijfelen, neem dan even contact op via [email protected].

Het is niet mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren. Check daarom altijd goed of al je persoonlijke gegevens en hetgeen je wilt bestellen, juist is.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op, zodat wij het adres nog kunnen wijzigen. Het is belangrijk om erbij te vermelden dat wij altijd snel aan de slag gaan met het klaarmaken van je bestelling en het dus ook kan zijn dat je bestelling inmiddels verwerkt is en we geen aanpassingen meer kunnen doen.

  • Envelop: de kosten voor een envelop zijn €1.95. Houd er rekening mee dat je je bestelling dan niet kunt volgen.
  • Brievenbuspakket: de kosten voor een brievenbuspakket zijn €3.95. Als je een klein product bestelt bij ons dan heb je bij de check out de optie om te kiezen voor de verzendmethode ‘brievenbuspakketje’. Je krijgt bij de verzendmethode een track & trace code, maar houdt er rekening mee dat dit geen gedetailleerde informatie is betreffende je levering. De track & trace code ontvang je wanneer wij jouw pakketje hebben aangeboden bij PostNL.
  • PostNL pakket: de kosten voor deze verzendmethode is €4.95. Je pakketje wordt afgeleverd door een bezorger van PostNL. Je ontvangt een track & trace code om je pakketje te kunnen volgen. Je weet dus precies wanneer je pakketje geleverd gaat worden. De track & trace code ontvang je wanneer wij jouw pakketje hebben aangeboden bij PostNL.

  • Envelop: de kosten voor een envelop zijn €1.95. Houd er rekening mee dat je je bestelling dan niet kunt volgen.
  • Brievenbuspakket: de kosten voor een brievenbuspakket zijn €3.95. Als je een klein product bestelt bij ons dan heb je bij de check out de optie om te kiezen voor de verzendmethode ‘brievenbuspakketje’. Je krijgt bij de verzendmethode een track & trace code, maar houdt er rekening mee dat dit geen gedetailleerde informatie is betreffende je levering. De track & trace code ontvang je wanneer wij jouw pakketje hebben aangeboden bij PostNL.
  • PostNL pakket: de kosten voor deze verzendmethode is €4.95. Je pakketje wordt afgeleverd door een bezorger van PostNL. Je ontvangt een track & trace code om je pakketje te kunnen volgen. Je weet dus precies wanneer je pakketje geleverd gaat worden. De track & trace code ontvang je wanneer wij jouw pakketje hebben aangeboden bij PostNL.

Wanneer je voor een PostNL pakket kiest als verzendmethode, dan kun je je pakketje volgen vanaf het moment dat jouw pakketje ons magazijn verlaat tot aan met het moment dat het bij jou wordt afgeleverd. Je ontvangt de track & trace code op het moment dat wij je pakketje aanbieden bij PostNL.

Levertijden die van toepassing zijn op My Unique Style 

Brievenbuspost (envelop en brievenbuspakketje) die op werkdagen voor 17:00 zijn besteld, worden dezelfde dag verzonden (geen bezorging op zondag en maandag).

Pakket post die op werkdagen voor 17:00 besteld, worden dezelfde dag verzonden (geen bezorging op zondag, wel op maandag)

Wij vinden het ontzettend belangrijk dat jouw bestelling zo snel mogelijk onderweg is naar je. Daar doen we dan ook onze uiterste best voor. Zodra jouw bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je van ons een email. Op deze manier weet je precies op welk moment wij jouw bestelling hebben verzonden. Vanaf dat moment kan jij met smart wachten op je bestelde items!

Er zijn ook uitzonderingen. In hele drukke periodes kan het voorkomen dat PostNL niet tijdig de pakketjes kan leveren. Dit kan voorkomen tijdens bijvoorbeeld de feestdagen.

Het kan zijn dat je bestelling iets langer onderweg is dan normaal. Wij adviseren normaliter om een week af te wachten, aangezien dan in vrijwel alle gevallen de levering heeft plaatsgevonden. Is dat niet het geval, neem dan even contact op met [email protected]. Dan gaan wij samen kijken wat we voor je kunnen betekenen.

Wat vervelend! Dit is onze fout, dus dat lossen we natuurlijk zo snel mogelijk met je op. Neem contact op met onze klantenservice (via telefoon of mail) en vermeld je naam, ordernummer en de producten die je hebt ontvangen. Dan kijken wij het meteen voor je na.

Wil je een product terugsturen dat betaald is met een giftcard? Dat is geen probleem, maar je kunt je teruggestuurde giftcard niet inwisselen voor geld. We kunnen je alleen een giftcard tegoed geven.

  • Dit is niet de bedoeling en dat lossen we graag met je op. Echter hanteren wij hier duidelijke richtlijnen in. Uiterlijk 3 dagen na levering willen op de hoogte worden gesteld van het beschadigde/kapotte product. Je kunt dit doen door een foto en je ordernummer te mailen naar [email protected]. Na deze 3 dagen kunnen wij niet meer aansprakelijk worden gesteld.

Bestellingen die op werkdagen voor 17:00 worden besteld, verzenden wij nog dezelfde dag. Wil je verzekerd zijn dat jouw bestelling de volgende dag bij je binnen is, kies dan voor een PostNL pakket. Deze kun je volgen en wordt in vrijwel alle gevallen de volgende dag geleverd (uitgezonderd zondags).

Bestellingen vanaf €50 of hoger worden gratis bezorgd. Bij bestellingen met een lagere waarde worden bezorgkosten gerekend. Je bestelling wordt altijd bezorgd door PostNL.

Als je je inschrijft bij het product, laten wij jou meteen weten wanneer het product weer op voorraad is. Zo ben jij de eerste die hiervan op de hoogte is.

Wat jammer, maar helaas kunnen wij kortingen niet achteraf verrekenen.

Al onze graveerbare sieraden, staan in een onze persoonlijke sieraden collectie. Heb je je favoriet gevonden en weet je wat je wilt laten graveren, vul dit dan in bij het product. Je kunt hier op een eenvoudige manier aangeven wat je graag wilt. Heb je een persoonlijk verzoek, stuur dan even een mailtje naar [email protected]. Wij graveren in house, dus er is wat betreft het graveren heel veel mogelijk. We denken en ontwerpen graag met je mee.

Wil je je sieraden laten inpakken? Geen probleem! Dit kun je aangeven tijdens het afrekenproces. Het is een simpele verpakking voor €0.99 extra bovenop je totaalbedrag.

Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 30 dagen. Dit geldt voor alle sieraden behalve de persoonlijke sieraden (die graveren wij speciaal voor jou als klant) en oorbellen/oorpiercings nemen we enkel terug wanneer deze ongedragen zijn.

Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 30 dagen.

Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.

Wil je meerdere items retourneren, stuur dit dan het liefst in 1 zending terug om ervoor te zorgen dat de retourzending spoedig kan worden verwerkt.

Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houdt er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.

Heb je bezorgkosten betaald, omdat je voor minder dan €50 hebt besteld? Dan betalen wij deze natuurlijk aan je terug (mits je de hele bestelling retourneert!).

Bij je bestelling versturen wij altijd een retourformulier. Hierop kun je aangeven welk product je wilt retourneren of ruilen. Je krijgt van ons een e-mail wanneer je retour is verwerkt.

Retourneren of ruilen is op eigen kosten.

Gepersonaliseerde producten kunnen niet geretourneerd of geruild worden.

2 CONTACT

My Unique Style heeft geen fysieke winkel. Wie weet wat de toekomst ons brengt! :)

MUS

Oosterwoldseweg 2c

8433 PV Haulerwijk

Email: [email protected]

 

 

Wat leuk dat je op de hoogte wilt blijven. Via de volgende link … kun je je inschrijven en wij houden je 1 à 2x per week op de hoogte van alle nieuwe sieraden, back in stock sieraden en andere leuke nieuwtjes.

My Unique Style is een webshop met unieke sieraden die in 2013 is opgericht door Gerda en Margreet. Best friends sinds de peuterschool. Onze liefde voor reizen én sieraden wilden wij combineren met een prachtige webshop in unieke, tijdloze en eyecatching sieraden. Wij vallen graag op met onze sieraden en dat willen we ook graag voor jou!

3 GARANTIE

Wij hanteren een garantietermijn van 2 maanden. Elke situatie wordt individueel beoordeeld. Neem contact met ons op via [email protected] en voeg de volgende informatie toe:

  • Ordernummer
  • Volledige naam
  • Foto van het sieraad met korte omschrijving

Als het binnen de garantie termijn valt, zie hierboven.

4 ONDERHOUD

Voor tips en adviezen over het onderhouden van je sieraden, verwijzen we je graag naar onze blog.

  • Onze sieraden zijn van echt zilver / 925 zilver met goldplating of roseplating of stainless steel. 

My Unique Style heeft hoogwaardige kwaliteit sieraden (sterling zilver en goldplating), maar wees lief voor je sieraden! Daarom adviseren we altijd niet te douchen en te zwemmen met je sieraden in voor het beste onderhoud van je sieraden. Tevens is het erg belangrijk om uit te kijken met parfums, aangezien deze stoffen je sieraden kunnen aantasten.

5 SIERADEN

Ben je net als wij helemaal dol op ear cuffs? Lees dan de blog over onze ear cuffs. Hoe draag je ze? En bekijk vooral ons handige filmpje. Je ziet hoe makkelijk je een ear cuff in doet en hoe mooi het blijft zitten!

We snappen dat dit best lastig kan zijn. Daarom hebben wij een heel handig document met tips hoe je je eigen ringmaat het beste kunt opmeten. Klik hier!

Onze sieraden komen eigenlijk van over heel de wereld. We willen altijd uniek zijn met de mooiste designs, dus deze spotten we overal op onze mooie wereld! Tevens designen we steeds vaker zelf prachtige sieraden. Hoe uniek wil je het hebben? :)

Onze oorbellen verkopen we eigenlijk allemaal per paar. Echter zijn er een aantal oorbellen die we wel per stuk verkopen, maar dit staat dan duidelijk aangegeven bij de productinformatie. Voor de ear cuffs geldt wel dat we deze altijd per stuk verkopen (ook dit staat duidelijk bij de productinformatie aangegeven). Mocht je twijfelen, neem dan even contact op met onze klantenservice.

Yess, al onze edelstenen zijn echt! Wij vinden het heel belangrijk dat een edelsteen iets voor jou betekent en dat het de werking heeft die het moet hebben. Dit kan alleen met echte en pure producten. Ben je benieuwd wat de edelstenen betekenen en wat de werking is? Check dan zeker onze volgende blog om daar meer over te lezen.