Online shop met de mooiste mode accessoires uit het buitenland.
  • Gratis verzending vanaf € 50
  • Voor 17:00 besteld? Dezelfde dag verzonden
  • Niet goed? Geld terug
  • Gratis achteraf betalen

Klantenservice

Retourneren en ruilen

Ik wil mijn product retourneren of ruilen

 

Is je bestelling niet wat je verwacht had? Myuniquestyle.nl biedt de garantie om binnen 14 dagen je geld terug te krijgen. Alleen onbeschadigde sieraden in de originele verpakking (luchtkussen envelop en of doos) en voldoende voorzien van frankering. Wij betalen dan na ontvangst van de goederen per omgaande uw factuurbedrag aan u terug. Zowel de kosten als het risico van verzenden (bijvoorbeeld als een pakket kwijtraakt bij PostNL) zijn bij een retournering voor eigen rekening. Retourzendingen die niet identificeerbaar zijn, worden indien dit mogelijk is, teruggestuurd naar de afzender. Let op! De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Waar dient de retourzending aan te voldoen?

De producten worden alleen retour genomen indien:

  • indien mogelijk verpakt in originele verpakking
  • onbeschadigd in ontvangst genomen door myuniquestyle.nl.

Retourneer je product door online je retour aan te melden via de volgende pagina: https://www.myuniquestyle.nl/retouren/.

 

 

Retourvoorwaarden volgens Webshop Keurmerk

Voorwaarden volgens Webshop Keurmerk
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Betalen

Betaalmethoden

Bij My Unique Style kun je altijd met je favoriete betaalmethode betalen. Wij bieden de volgende betaalmethoden aan:

  • iDEAL
  • Achteraf betalen via Billink (Op deze manier betaal je pas wanneer je je bestelling binnen hebt. Er wordt achteraf een factuur naar je verzonden die je moet voldoen).
  • Direct bankoverschrijving
  • Mister Cash / Ban Contact
  • PayPal
  • Fashion Cheque
  • Mastercard
  • Visa.

Om jouw bestelling z.s.m. in huis te hebben, raden wij de directe betaalmethoden zoals iDeal, Billink of PayPal aan. Bestellingen geplaatst met deze methoden worden dezelfde dag nog verzonden (indien voor 17:00 uur besteld).

Kortingscodes
Je dient een (persoonlijke) kortingscode voor het plaatsen van je bestelling in te voeren. Kortingscodes kunnen niet achteraf verrekend worden. De kortingscode kan in de winkelwagen toegevoegd worden.

Terugbetaling

Hoe betalen we je terug?

Hoe wij je terugbetalen ligt volledig aan op welke manier je hebt betaald. Heb je met iDEAL betaald? Dan boeken wij de betaling terug op jouw rekening. Wanneer je met je creditcard hebt betaald en je hebt je volledige bestelling geretourneerd, dan storten we het bedrag terug op je creditcard, etc.. Heb je maar een deel van je bestelling retour gestuurd? Dan storten we het geld naar jouw opgegeven rekeningnummer. Wanneer je rekeningnummer niet bekend is, vragen we je vriendelijk deze aan ons door te geven. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen aan je terugbetalen.

Verzending

Verzendkosten Nederland

Bestellingen die op werkdagen voor 17:00 binnen zijn worden dezelfde dag verstuurd. De verzendkosten bedragen € 1,95.  Bij pakketverzending bedraagt dit € 4,95. Vanaf €50 worden je producten gratis verzonden.

Verzendkosten België

Bestellingen die op werkdagen voor 17:00 binnen zijn worden dezelfde dag verstuurd. De verzendkosten bedragen € 2,95.  Bij pakketverzending bedraagt dit € 6,95. Vanaf €50 worden je producten ook gratis naar België verzonden.

Klachten

Ik heb een klacht

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar My Unique Style bij is aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Privacy beleid

Privacy policy

  1. Myuniquestyle respecteert de privacy van haar klanten en bezoekers van haar websites. Myuniquestyle zorgt er voor dat alle persoonlijke gegevens die u ons verschaft vertrouwelijk worden behandeld.
  2. Myuniquestyle gebruikt de klantgegevens voor het zo spoedig en gemakkelijk mogelijk afhandelen van de bestelling. Myuniquestyle zal de klantgegevens niet aan derden verkopen en zal de gegevens uitsluitend aan derden ter beschikking stellen ten behoeve van het uitvoeren van de bestelling.
  3. Op de websites kan de klant zich abonneren of afmelden op de nieuwsbrief. Aanmelding geschiedt volgens double opt-in; wat inhoudt dat de klant via de email de inschrijving moet bevestigen om misbruik van zijn/haar emailadres tegen te gaan.
  4. Indien de klant geen commerciële of informerende email van Myuniquestyle meer wenst te ontvangen, kan de klant zich via de websites of een ontvangen email eenvoudig uitschrijven uit het ledenbestand.